9/17/2012

Angelique Boyer beszólt Fernando Colunga-nak

 
 Van az úgy, hogy az ember olykor irigykedik. Sajnos emberi dolog, de a „halandók” általában próbálják leplezni, ellentétben a színészekkel.


 „Az már sok, hogy színészek, közönség előtt egymást ócsárolják!” – mondta az egyik rajongó egy spanyol lapnak. De mire ez a nagy ócsárlás? A történet a következő: 


A 2011-es év telenovella gáláján kedvenc főhősünk Fernando Colunga díjat kapott, méghozzá a legjobb főhős alakításáért, a legjobb főhősnő pedig Angelique Boyer lett. A csavar a történetben az, hogy a hölgy szóvá tette: „Nem Fernando-nak kellett volna a díjat kapni, hanem a sorozatbéli páromnak Sebastian Rullinak.” A dolog nagy port kavart, és Angelique bocsánatot is kért, az elhamarkodott kijelentésért, de ami megtörtént, már megtörtént, nem lehet vissza szívni. A rajongók felháborodással fogadták a dolgot.

Mostanában azonban az a hír járja, hogy a színésznő szívesen játszana Fernandoval egy sorozatban. Hogy ebből mi igaz, és mi nem, azt csak a makrancos művésznő tudhatja, azt azonban biztosan tudjuk, hogy Fernando még nem válaszolt a „felkérésre”.


Én személy szerint az igazság mellet állok s nem szép az amit a Teresa sztárja mondott de én még attól a rajongója vagyok s szerintem az is maradok :) 

2 megjegyzés:

  1. Szerintem nem olyan nagy tragédia ez a kijelentés. Én szeretem Fernandót, de most Angelique-nek van igaza, Sebastian Rullinak kellett volna nyerni.

    VálaszTörlés
  2. Ha én szavazhattam volna akkor talán sőt biztos hogy a legjobb férfi szereplőt Sebastián Rullit jelölném :)

    VálaszTörlés